سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

با معرفی برگزیدگان استانی؛

مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره «نشان هدهد سفید» استان اصفهان برگزار شد

هدهد سفید

مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره «نشان هدهد سفید» در مرحله استانی با حضور جمعی از شرکت‌کنندگان کودک و کتابدار طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان، مرحله استانی دومین دوسالانه جشنواره نشان هدهد سفید با حضور جمعی از کارشناسان، اعضای کودک و نوجوان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی طی دو روز در اصفهان برگزار شد.

این دوسالانه در دو بخش معرفی کتاب های پرطرفدار در دو گروه سنی کودک و نوجوان در سه موضوع شعر، داستان، غیرداستان و همچنین معرفی داوران برتر در سه گروه کودکان، نوجوانان و کتابداران (کارشناسان حوزه کتاب) برگزار شد.

در استان اصفهان نیز در ابتدا  14 نفر کودک، 6 نفر نوجوان و 11 نفر کتابدار به داوری 150 عنوان کتاب پرداختند که در نهایت از این تعداد کتاب 60 عنوان کتاب توسط داوران به مرحله داوری استانی راه پیدا کرد.

در پایان این داوری، از بخش کودک احسان نوری، امیرعلی سلیمانی، محمدصدرا نصیری، نازنین زهرا قاسمی و ملودی بهشتی؛ از بخش نوجوان فاطمه اکبرمهدی، بهراد شفیعی و بردیا فرهادی به عنوان برگزیدگان مرحله استانی، حائز دریافت مدال نقره انتخاب شدند و از بخش کتابداران نیز عاطفه لاری کتابدار کتابخانه توحید، بهنوش اخلاصی مسئول کتابخانه فرزانگان و اعظم غلامی کتابدار کتابخانه امام صادق (ع) دهاقان نیز مدال نقره این رویداد را کسب کردند.

مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره «نشان هدهد سفید» استان اصفهان برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 1 =